Töötaja tervisekindlustus – Confido Terviselahendus
Confido Terviselahendus on esimene tervik terviselahendus Eestis, pakkudes töötajatele kvaliteetset tervisekindlustust, mis tagab ligipääsu Eesti parimatele meditsiiniteenustele tipparstide ja -spetsialistide käe all.
Tervisealane turvatunne
Confido Terviselahendus annab töötajale võimaluse pöörduda ootamatu tervisemure korral arstiabi saamiseks erameditsiiniasutustesse, kus ootejärjekorrad on lühemad ja arstiabi kiirelt kättesaadav.
Tervemad ja motiveeritumad töötajad
Tervisekindlustuse lisamine ettevõtte motivatsioonipaketti näitab, et väärtustad oma töötajaid ning hoolid nende tervisest. Tegu on atraktiivse lisahüvega, mis annab tugeva eelise töötajate värbamisel ja hoidmisel.
Midagi enamat kui lihtsalt tervisekindlustus
Töötame selle nimel, et iga klient oleks hoitud ja nii ettevõttele kui ka töötajale oleksid Terviselahendusega seotud toimingud võimalikult personaalsed, kiired ja lihtsad.
Confido Terviselahendus on maksuvaba hüve, mille eesmärk on panustada tervemasse ja paremini motiveeritud töötajasse. Tervisekindlustuse abil on võimalik ennetada terviseprobleeme ning saada vajalikku meditsiinilist abi lihtsalt ja kiiresti, muretsemata suurte raviarvete pärast. Tervisemure korral on võimalik pöörduda kõikidesse erameditsiiniasutustesse Eestis. Lisaks pakume kindlustatutele igapäevaselt Confido Meditsiinikeskuse arsti telefonikonsultatsiooni ning digikliiniku vastuvõttu.
Ettevõtte jaoks on Confido Terviselahenduse olemasolu tugev eelis töötajate värbamisel ja hoidmisel ning aitab luua tööandjast positiivset kuvandit.
Teenused
Hüvitame ambulatoorse ravi kindlustuskaitse raames tasulise pere-, üld- ja eriarsti vastuvõtu visiidi- ja kaugkonsultatsioonitasu.
Hüvitamisele kuuluvad arsti suunamise alusel erinevad analüüsid, uuringud ja raviprotseduurid.
Kindlustuse klientidele pakume E-P 9.00–21.00 üldarsti telefonikonsultatsiooni numbril 600 4000.
NB! Arsti suunamine (saatekiri, digisaatekiri, kanne haigusloos, töötervishoiuarsti otsus) peab olema väljastatud enne hüvitatava analüüsi, uuringu või raviprotseduuri tegemist
Hüvitame arsti konsultatsioonitasu, kui visiit toimub telefoni, video või veebivestluse teel. Meie digikliiniku partneriks on Confido Digikliinik.
Lisaks pakume kindlustatutele kohest arstiabi üldarsti telefonikonsultatsiooni näol. E–P kell 09.00–21.00 numbril 600 4000.
Hüvitame haiglaravi kindlustuskaitse raames nii haiglas viibimisega seotud kulud kui ka päevase haiglaraviga seotud kulud. Hüvitamisele kuuluvad arsti suunamisel operatsioonid, sealhulgas pisikirurgia, voodipäevatasu, arsti konsultatsioon haiglas viibimisel, haiglas tehtud analüüsid, uuringud ja raviprotseduurid ning ravi kõrgendatud teenuse tingimustes kuni 10 päeva, kui raviasutus osutab selliseid teenuseid.
NB! Arsti suunamine (saatekiri, digisaatekiri, kanne haigusloos, töötervishoiuarsti otsus) peab olema väljastatud enne hüvitatava analüüsi, uuringu või raviprotseduuri tegemist.
Hüvitame eridiagnostika kindlustuskaitse raames eridiagnostiliste uuringute kulu. Hüvitamisele kuuluvad arsti suunamise alusel näiteks järgmiste uuringute kulud:
- digitaalne tomograafia
- magnetresonantsuuring
- ultraheli
- röntgen
- kompuutertomograafia
- kolposkoopia
- spetsiifilised diagnostilised tehnoloogiad, sealhulgas gastroskoopia ja kolonoskoopia
NB! Arsti suunamine (saatekiri, digisaatekiri, kanne haigusloos, töötervishoiuarsti otsus) peab olema väljastatud enne hüvitatava analüüsi, uuringu või raviprotseduuri tegemist.
Hüvitame vaimse tervise kindlustuskaitse raames psühholoogi, psühhoterapeudi, psühhiaatri ning vaimse tervise õe visiidi- ja konsultatsioonitasu kulud. Arsti suunamise alusel kuuluvad hüvitamisele ka vaimse tervise uuringute kulud.
NB! Arsti suunamine (saatekiri, digisaatekiri, kanne haigusloos, töötervishoiuarsti otsus) peab olema väljastatud enne hüvitatava analüüsi, uuringu või raviprotseduuri tegemist.
Hüvitame ambulatoorse taastusravi kindlustuskaitse raames arsti suunamise alusel füsioteraapia, ravimassaaži, manuaalteraapia ning logopeedi, kiropraktiku, taastusarsti visiidi- ja konsultatsioonitasud.
NB! Arsti suunamine (saatekiri, digisaatekiri, kanne haigusloos, töötervishoiuarsti otsus) peab olema väljastatud enne hüvitatava analüüsi, uuringu või raviprotseduuri tegemist.
Hüvitame hambaravi kindlustuskaitse raames hambaarsti visiidi- ja konsultatsioonitasu, sealhulgas suuhügieenitoimingud, ambulatoorsed kirurgilised hambaraviteenused, juure- ja igemeravi ning proteesimise, kroonimise ja implantaatidega seotud kulud.
Hüvitame ennetava tervisekontrolli kindlustuskaitse raames kindlustatu soovil tehtud analüüsid, uuringud ja uuringupaketid. Hüvitamisele kuuluvad näiteks Dermtest, sünnimärgiuuring, spordimeditsiinilised uuringud ja koormustest. Arsti suunamist selleks vaja ei ole.
Hüvitame lisaks retsepti väljastamisega või pikendamisega seotud arstivisiidi, naiste- või meestearsti ennetava visiidi ilma meditsiinilise näidustuseta, optometristi ja silmaarsti konsultatsiooni seoses prilliretsepti väljastamisega, tasulise tervisetõendi (näiteks relvaloa, juhiloa taotlemiseks) väljastamise ja selleks vajalike uuringute, testide (sh suguhaiguste testi, COVID-19 testi) ning vaktsineerimise kulud.
Hüvitame arsti väljastatud retsepti alusel retseptiravimi ostmise kulud alates 10 eurost kui retseptiravim on kantud Euroopa ravimiregistrisse.
Hüvitame prillide ja läätsede ostu, kui nägemisteravus on kindlustusperioodil muutunud.
Maksame hüvitist kindlustusperioodi kehtivuse ajal juhtunud välismõjust tingitud ootamatu õnnetusjuhtumi eest, mille tagajärjel saadud vigastuse tõttu tekib kindlustatud isikul ühe aasta jooksul püsiv puue.
Kindlustusjuhtumi korral maksame kindlustatud isikule ühekordse maksena välja kindlustushüvitise, mille suurus arvutatakse protsendina poliisile märgitud kindlustussummast.
Maksame kindlustatud isikule ühekordset kindlustushüvitist 50% ulatuses kindlustussummast ja hüvitame kriitilise haiguse ravimise kulud kuni 50% ulatuses kindlustussummast juhul, kui kindlustatud isik haigestus kindlustuskaitse kehtivuse ajal kriitilisse haigusesse esmakordselt.
Kriitilised haigused on:
- müokardiinfarkt
- insult
- pahaloomulised kasvajad
- dementsus enne 60. eluaastat
- neerupuudulikkus
- Parkinsoni tõbi;
- sclerosis multiplex
- elundi või luuüdi siirdamine
- jäseme või selle funktsiooni kaotus
- nägemise kaotus
- kuulmise kaotus
Võimaldame kindlustatud isikul kutsuda kindlustusega liituma ka oma lähedasi. Lähedasteks on vanemad, kuni 18-aastased lapsed ja abikaasa või elukaaslane.
- Lähedast on võimalik liita 25 päeva jooksul alates töötaja kindlustusperioodi alguskuupäevast.
- Lähedase kindlustuskaitse kehtib täpselt sama kaua, kui kehtib ettevõtte poliis, kellega on lähedane seotud.
- Lähedase kindlustusmakse tasub lähedane ühekordse maksena.
- Lähedast saab kindlustatu kutsuda Terviselahendusega liituma iseteenindusportaalis, pärast seda saab lähedane enda e-postile vastava kutse. Kutse abil saab lähedane siseneda iseteenindusportaali ja liituda Terviselahendusega.
- Lähedase jaoks on välja töötatud eraldi pakett, mis eristub ettevõtte paketist.
Mugavaks ja kiireks kahjukäsitluseks, limiitide jälgimiseks ning ettevõtte töötajate haldamiseks oleme loonud iseteenindusportaali. Tagame kõikidele ettevõtetele personaalse halduri, kes on toeks kõikides protsessides alates kindlustusega liitumise esimestest sammudest.